Bum

Miałem gdzieś postartować w najbliższym czasie, ale z braku takowych miejsc zostajemy potrenować w domu. Są blisko jakieś historie, ale nie będę tracić ciężko zapracowanych pięniędzorów na paliwo i to w imię niczego. Wszędzie bida. Jak tak dalej będzie, to za kilka lat największe biegi w Polsce będą wygrywać ludzie po 33-34 min na dychę. I nie jest to tylko moja opinia. Młodych roczników nie widać. Wszyscy potencjalni kończą na wieku juniora , z braku motywacji, braku kasy czy w wyniku kontuzji. To co robi w tej chwili większość organizatorów i większość stron www to totalne pasożytnictwo korzystające na popularności biegania. Na przykład ostatni bieg Biegnij Warszawo – opłaciłem startowe , przejechałem pół Polski i zająłem drugie miejsce w „największym biegu w Polsce ” (tak to opisują) i nie zostałem nawet wyczytany do podium, nie mówiąc już o jakiejkolwiek nagrodzie. I po co tyle zamieszania? Ale sam tego chciałem. A jak do tego dojdą kolorowe reklamy i pierdzielenie o niczym na czołowych portalach o bieganiu ( typu czy jak zjem bannana to będę miała sraczkę? itp. ), to aż się odechciewa wchodzić do internetu. Na szczęście zawsze można iść pobiegać na dobrze znanej trasie wokół domu i mieć wszystko w …. nosie. Pozdrawiam

PS poniżej przykładowe porady ze znanej strony o bieganiu.

8 responses to “Bum

  1. Spokojnie moda minie zaraz ktoś wymyśli ze bieganie szkodzi a nie pomaga i ludzie zmienia swoje zapatrywania na cos innego , tak jak kiedyś Tobie mówiłem w USA Any wygrać halfa starczy 1:07 nagrody są nie specjalne , ale tutaj raczej nikt dla tych nagród nie biega , jesli nalzezysz do klubu to on ciebie utrzymuje i nie musisz biegac aby sobie dorabiać a zawody to czysty sprawdzian ot tak bo w grupie lepiej sie Zmeczyc:)

  2. Sam się o to prosisz. To masz:
    http://www.maratonypolskie.pl/wyniki/2012/bb210op.pdf
    Wystarczy 35 minut; trzeba było przyjechać; puchar byś dostał; fajnie się po Białym biegało; najfajniejszy był podbieg koło galerii alfa.
    A jak byś przyjechał do Hajnówki na kros:
    http://www.maratonypolskie.pl/wyniki/2012/hajdw2op.pdf
    to byś browara, bigos i pieczonego dzika na ognisku wyhaczył.
    A Ja i tam byłem i niejeden kieliszek wypiłem.

    Nie ma co narzekać, trzeba przyjeźdźać i wygrywać.
    Pozdrawljaju.

  3. Michał skontaktujesz się ze mną na mejla mam do Ciebie sprawę (niezbyt na forum), a nie mam twojego adresu.

  4. Ale się przypieprzasz!!!! Daj szansę też tym co to robią dychę w 35 minut!!!! Może w końcu będziemy mieli Mistrza Polski Metodą Galloway’a hahahaha Jednym ciągiem to łatwo, gorzej jak trzeba w bieg wplatać akcenty spaceru….. 😉 Pozdrawiać

Skomentuj

